Makkelijk een ticket toewijzen aan de juiste persoon doe je zo:
-
Heeft de gebruiker al een Buffalo-account?
Vul dan zijn of haar klantnummer of mailadres in.
Let op, elk klantnummer en het daaraan gekoppelde mailadres kan maar aan één ticket gekoppeld worden.
Wat is het voordeel?
Een Buffalo-account aanmaken is de beste optie wanneer je een abonnement aankoopt en tevens gebruik wil maken van de app. Op die manier kunnen wij jou ook steeds contacteren bij acties, promoties en dergelijke. -> Lees hier hoe je accounts aan elkaar kan koppelen
-
Heeft de gebruiker geen account?
Koop je eenmalig een ticket of koop je voor een kind dat nog geen e-mailadres heeft, wijs dan het ticket als volgt toe aan de eindgebruiker:
-
-
1ste manier
-
-
- Klik op toewijzen.
- Druk vervolgens op het + teken (voeg gebruiker toe te klikken).
-
- Vul de gegevens aan en druk op voltooi.
- Vul de gegevens aan en druk op voltooi.
-
-
2de manier:
-
-
- Voeg de naam in van de persoon in het veld "Buffalo account/ e-mailadres"
- Voeg de naam in van de persoon in het veld "Buffalo account/ e-mailadres"
-
- Klik op "Voeg nieuwe gebruiker toe"
-
- Vul de gegevens aan en druk op voltooi.
Let op: gebruik niet hetzelfde e-mailadres als dat van mogelijke andere bestaande accounts (bvb: vader geeft hetzelfde e-mailadres op voor zijn account alsook voor dat van zijn kinderen).
Voor kinderen onder de 16 die nog geen e-mail hebben kan je dit open laten.
Opmerkingen (0 opmerkingen)