Hoe kan je een ticket toewijzen? 

Makkelijk een ticket toewijzen aan de juiste persoon doe je zo:

  • Heeft de gebruiker al een account in het ticketsysteem? 

Vul dan zijn of haar klantnummer of mailadres in het gevraagde veld in. Let op, elk klantnummer en het daaraan gekoppelde mailadres kan maar aan één ticket gekoppeld worden.

  • Heeft de gebruiker geen account in het ticketsysteem? 

Maak een ticketprofiel aan door de naam in te voegen in het veld en op 'Enter' te drukken. Vervolledig zijn/haar profiel door de naam, geboortedatum en het mailadres in te vullen via 'Nieuwe gebruiker toevoegen'

Wanneer je meerdere tickets wil kopen via 1 account zal het systeem automatisch je accountnummer invullen boven elke stoel. Dit accountnummer kan je verwijderen en invullen voor de persoon die het ticket gebruikt. Wanneer deze persoon geen account heeft kan je een profiel aanmaken voor deze persoon. 

Gebruikersprofiel.png

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

Artikel is gesloten voor opmerkingen.