Hoe zet ik een ticket op naam van iemand anders? 

Hier kan je alles terugvinden over hoe je tickets online kan aankopen

Makkelijk een ticket toewijzen aan de juiste persoon doe je zo:

  • Heeft de gebruiker al een Buffalo-account? 

Vul dan zijn of haar klantnummer of mailadres in.
Let op, elk klantnummer en het daaraan gekoppelde mailadres kan maar aan één ticket gekoppeld worden.

  • Heeft de gebruiker geen account in het ticketsysteem? 

Een Buffalo-account aanmaken is de beste optie wanneer je een abonnement aankoopt en tevens gebruik wil maken van de app. Op die manier kunnen wij jou ook steeds contacteren bij acties, promoties en dergelijke.  -> Lees hier hoe je account aanmaakt

 

Indien de aankoop eenmalig is of voor een kind dat nog geen e-mailadres heeft kan je een ticketprofiel aanmaken door de naam in te voegen in het veld en op 'Enter' te drukken. Vervolledig zijn/haar profiel door de naam, geboortedatum en het mailadres in te vullen via 'Nieuwe gebruiker toevoegen'. Gebruik niet hetzelfde e-mailadres als dat van mogelijke andere bestaande accounts (bvb: vader geeft zelfde e-mailadres op voor zijn account alsook voor dat van zijn kinderen). Voor kinderen onder de 14 die nog geen e-mail hebben kan je dit open laten.

 

Wanneer je meerdere tickets wil kopen via 1 account zal het systeem automatisch je accountnummer invullen boven elke stoel. Dit accountnummer kan je verwijderen en het juiste invullen voor de persoon die het ticket gebruikt. Wanneer deze persoon geen account heeft kan je een profiel aanmaken voor deze persoon. 

Gebruikersprofiel.png

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

Artikel is gesloten voor opmerkingen.