Hoe kan ik een factuur vragen of bekijken?

Dat is mogelijk. Vink de optie ‘ik wens een factuur aan’ bij afrekenen van je aankoop. Hiervoor geef je eerst al de facturatiegegevens correct in bij de betaling. Controleer zeker of alle velden correct zijn ingevuld.

 

Vervolgens kan je jouw factuur bekijken bij jouw transactieoverzicht. Klik de juiste transactie aan van de bestelling die je wilt bekijken en klik vervolgens op bekijk een factuur.

 

Jouw transactieoverzicht kan op deze manier vinden;

1. Log in op de ticketpagina. Vervolgens krijg je dergelijk scherm te zien;

Afbeelding1.png

 

2. Klik op jouw naam rechtsboven en klik vervolgens op transactielijst.

Afbeelding2.png

 

3. Kies een transactie naar keuze uit de lijst.

Afbeelding4.png

 

4. Klik nu op: bekijk een factuur.

Afbeelding3.png

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

Artikel is gesloten voor opmerkingen.