Waarom krijg ik een foutmelding dat ik al een ticket heb?

Hier kan je alles terugvinden over hoe je tickets online kan aankopen

Sinds het seizoen 2022-2023 moet elk ticket/abonnement op naam staan van de persoon die het ticket/abo zal gebruiken om het stadion binnen te komen. 

 

Wanneer je de foutmelding krijgt dat je al een ticket hebt op jouw naam wil dat wellicht het volgende zeggen;

A) Indien je nog geen tickets hebt gekocht voor die bepaalde wedstrijd maar wel de foutmelding krijg dat je al tickets hebt gekocht wil dat waarschijnlijk zeggen dat je in die bepaalde transactie meerdere tickets probeert te kopen op jouw naam. Je zal maar 1 ticket kunnen kopen op jouw naam en dus de overige tickets moeten toewijzen aan iemand anders. Hoe je dat doet kan je hier terugvinden:

Hoe zet ik een ticket op naam van iemand anders?  – Help Center (kaagent.be)

 

B) Ik heb al een ticket gekocht voor die wedstrijd:

Indien je al een ticket of abonnement hebt (gekocht) op jouw naam/emailadres zal je geen aankoop kunnen doen op jouw naam. Je zal het ticket of abo dus ook moeten toewijzen aan iemand anders.

Hoe zet ik een ticket op naam van iemand anders?  – Help Center (kaagent.be)

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.